Scurta istorie despre compania noastra
Zorba Company a fost infintata in anul 1993
De la infiintare societatea a avut ca obiect de activitate comertul nespecificat, care in proportie de 100% s-a desfasurat static , pana in anul 1996 .
Incepand cu anul 1996 , datorita cerintelor pietei, a inceput cu pasi mici procesul de distributie ,folosindu-se mijloace de transport inchiriate ,fiind perioada de acumulare de capital .
Din anul 2000 datorita schimbarilor din piata s-a luat decizia ca marfa sa fie distribuita catre magazine , din usa in usa.
Pentru acest lucru firma a inceput sa achizitioneze autoturisme si autoutilitare pentru dezvoltarea procesului de distributie.
Astazi societatea detine un parc de peste 30autoturisme si 22 autoutilitare.
Modul de lucru s-a schimbat incepand cu anul 2005 , preluarea comenzilor facandu-se in sistem electronic ,cu transmitere on line , agentii de vanzari au rute stabilite , iar livrarea marfii se face in termen de 24 ore .
Acum se lucreaza cu peste 2800 de puncte de vanzare din judetul Arges.
Suntem in topul preferintelor clientilor nostrii, si suntem agreeati si ca operatori logistici pentru retelele de magazine internationale de tip supermarket si cash and carry.
Conform obiectivelor noastre ne dorim sa devenim cea mai respectata firma din Arges si sa ajungem prima optiune a clientilor si furnizorilor parteneri.
Pentru a fi mereu aproape de clienti oferim servicii post vanzare , de genul recomandari pentru meniuri , degustari in locatiile partenere , petreceri tematice , retetare pentru coctail , etc.
Asiguram servicii pentru pentru saloanele organizatoare de evenimente cu livrarea pachetului solicitat .